DeltaServ

Gramy Bo Lubimy







Teraz jest So maja 18, 2024 12:51 pm

Strefa czasowa: UTC + 2 [ DST ]


Shoutbox





Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [bindowanie]animowany nick itp..
PostNapisane: Pt sty 16, 2009 12:38 pm 
ponieważ ciagle ktoś pyta na servie zamieszczam manual.. jakby co odsyłajcie na forum :D

zasada jest prosta, otwieramy notatnik i piszemy:


Dla przykładu będę posługiwać się nickiem: DeltaServ

1) MIGANIE

Otwieramy Notatnik i wpisujemy:

Kod:
set name ^1DeltaServ
wait 50
set name ^2DeltaServ
wait 50
set name ^1DeltaServ
wait 50
set name ^2DeltaServ
wait 50
set name ^1DeltaServ
wait 50
set name ^2DeltaServ
wait 50
set name ^1DeltaServ


I mamy migający nick :D w tym przypadku czerwono zielony...

2) PRZEWIJANIE

Tak jak poprzednio otwieramy Notatnik i wpisujemy:

Kod:
set name DeltaServ
wait 50
set name eltaServD
wait 50
set name ltaServDe
wait 50
set name taServDel
wait 50
set name aServDelt
wait 50
set name ServDelta
wait 50
set name ervDeltaS
wait 50
set name rvDeltaSe
wait 50
set name vDeltaSer
wait 50
set name DeltaServ


W tej kombinacji nasz nick będzie się przewijał od prawej do lewej strony, aż do początkowej formy.

3) DOSTAWIAJĄCE SIĘ LITERY

W Notatniku wpisujemy:

Kod:
set name D
wait 50
set name De
wait 50
set name Del
wait 50
set name Delt
wait 50
set name Delta
wait 50
set name DeltaS
wait 50
set name DeltaSe
wait 50
set name DeltaSer
wait 50
set name DeltaServ



Dzięki tej kombinacji nasz nick będzie pojawiać się litera po literze, aż do pełnej nazwy.


Zmieniając liczbę za komendą "wait" skrócimy lub wydłużymy czas po jakim nasz nick będzie się zmieniał.

Im większa liczba tym więcej czasu upłynie między kolejnymi linijkami animacji.

Jeśli mamy już gotowy wzór animacji naszego nicka, zapisujemy go jako:
nick.cfg
Bardzo ważne!! Plik zapisujemy z rozszerzeniem nick.cfg nie nick.cfg.txt (żeby zobaczyć końcówki nazwy trzeba odznaczyć funkcję "ukryj rozszerzenia znanych typów plików" jak to zrobić: otwieramy dowolny folder, klikamy opcje folderów i tam mamy właśnie tą opcję)

Otrzymany plik wrzucamy do folderu "main" w katalogu z grą.
Odpalamy grę, włączamy konsolę klawiszem ~ i wpisujemy:
/bind b exec nick.cfg
Od tej pory, po wciśnięciu w trakcie gry klawisza b nasz nick zacznie się animować według stworzonego wcześniej wzoru.


UWAGA!! Nie należy animować nicka w trakcie trwania rozgrywki, gdyż może to spowodować lagi na serwerze! Za takie zachowanie prędzej czy później dostaje się kicka lub nawet bana! Nick można animować dopiero po zakończeniu mapy, gdy ukazuje się tabela z wynikami. Wtedy też wszyscy widzą nasz nick i mogą podziwiać naszą animację :)


Góra
 
     
 
 Tytuł: Re: [bindowanie]animowany nick itp..
PostNapisane: Pt sty 16, 2009 2:38 pm 
Offline
HeadAdmin
HeadAdmin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N cze 15, 2008 12:08 pm
Posty: 3158
Lokalizacja: Lublin
Gadu-Gadu: 0
dobre :-) dodałem jeszcze tagi code ^^

_________________
Administracja Delta-Serv.pl
Kontakt: https://aljandor.ovh/kontakt/?logdelta=1

PW z prośbami o unbana ignoruję.


Góra
 Zobacz profil
     
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 2 ] 

 


Strefa czasowa: UTC + 2 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron
Powered by phpBB || © Delta-Serv 2008-2024
Wydawca serwisu nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników forum.
Polityka Prywatności || kontakt z wydawcą || ISS Tracker